Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

15 sendika Bakan Özer için dilekçe verdi

Haber Giriş Tarihi: 17.11.2022 06:33
Haber Güncellenme Tarihi: 17.11.2022 06:33
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursatanik.com/
15 sendika Bakan Özer için dilekçe verdi

“Öğretmenlik Meslek Yasası’nın (ÖMY) yarattığı tahribat ve itirazları” görüşmek isteyen 15 eğitim sendikası, Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer’den randevu talep etti. Özer, sendikalara hiçbir dönüş yapmadı.

Cumhuriyet’ten Sefa Uyar’ın haberine göre Sendikalar çözümü Anayasa Mahkemesi’ne dilekçe vermekte buldu.

Bakan Özer’in tavrı üzerine Eğitim İş Genel başkanı Kadem Özbay, “Eğitimde faaliyet gösteren 15 sendikanın görüşme talebini reddetmeniz, bizleri değil sizleri küçültecektir” açıklamasında bulundu.

Geçtiğimiz günlerde ataması yapılmayan öğretmenler hakkında kendisine soru yönelten ve çiçek uzatan kadını kulağını kaşıyarak dinleyen Bakan Özer’e eğitimcilerden tepki gelmişti. Bu durumu hatırlatan Özbay, “Sizin öğretmen görünce kulağınızı kaşımanıza gerek yok çünkü eğitim emekçisinin sesini zaten duymuyorsunuz. Gözünüzü kaçırmanıza gerek yok çünkü eğitim emekçisinin halini zaten görmüyorsunuz. Arkanızı dönüp gitmenize gerek yok çünkü öğretmenlere ne kadar üstten baktığınızı bilmeyen kalmadı” dedi.

Eğitim-Sen Genel Başkanı Nejla Kurul da “Bakan Özer, 200 binin çok üzerinde üyeye sahip 15 eğitim sendikasının temsilcilerine randevu vermeyerek öğretmenlerden yana bir yaklaşımları olmadığını açık biçimde ortaya koydu” ifadelerini kullandı.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.