
CHP'den istifa etmesinin ardından uzun süredir AKP'ye katılacağı konuşulan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve dün istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ile 31 Mart 2024'teki yerel seçimlerde İYİ Parti'den Nevşehir Belediye Başkanı seçilen Rasim Arı AK Parti'ye katıldı.
3 isim Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Arı, Özarslan ve Özcan'a rozetlerini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı.
Erdoğan törende yaptığı konuşmada "Aramıza yeni katılan başkanlarımızı bağrımıza basacağız. Hoş geldin diyoruz" dedi.
Erdoğan'ın konuşmasının ardından ilk olarak Rasim Arı'nın rozeti takıldı. Ardından da Mesut Özarslan'ın rozeti takıldı. Özarslan rozet almak için çıktığı kürsüde Erdoğan'ın elini öptü.
Son olarak da Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan da kürsüye çıkarak rozetini taktı.